Dobro došli, još bolje Vas našla!

Došli ste na moj blog koji je i dalje još na samom početku, te se nemojte čuditi učestalim promjenama. Ipak zahvalna sam Vam na posjetama i komentarima zato što mi puno znači kada aktivno sudjelujete u nekim mojim pokušajima, komentarima, kritikama.
Ako me slučajno nema neko vrijeme, ne brinite, ubijam se rekreacijom i čekam inspiraciju.
Želim Vam svako dobro!!!!

Pretraži ovaj blog

ponedjeljak, 30. srpnja 2012.

ANĐELI



When I'm feeling weak
And my pain walks down a one way street
I look above
And I know I'll always be blessed with love
And as the feeling grows
She breathes flesh to my bones
And when love is dead
I'm loving angels instead




Anđele uglavnom radim preko zime. Ovo troje anđela su moj prvi rad na platnu još mislim negdje 2010. godine. Posebno sam sebi ih radila radi nekih nemilih događaja u mojoj bliskoj prošlosti i već dugo imaju posebno mjesto u blagavaonici. 


Ovog anđela sam radila na drvenoj pločici još prošle godine mojoj dragoj kolegici Katarini Deket i nikako joj nisam odnijela, jer u tom trenutku negdje prije Božića ona je marljivo učila engleski i to ne daleko od mene i mog mjesta prebivališta, iako mislim da je onda bila na feriju. 
Neodoljivo me uvijek podsjeća na nju, možda radi plave kose ili samo zato što nikada nije došla u njen posjed. 
I dalje taj aneđeo je u mojoj blagavaonici. 

Ovo dvoje sam radila tehnikom čipke kao pozadine, naučeno, usvojeno znanje moje instruktorice, učiteljice, art gurua Jasminke. 


Bez komentara. Bar da je malo bolja slika, možda drugi put. 


Ovaj anđeo je napravljen kao gipsani odljevak na besplatnoj radionici naše male udruge, opet omogućila, pokazala, Jasminka. Doradila sam fantom salvetom u pozadini, kontur bojama crnom, srebrnom, zlatnom, bakrenom. Ovog anđela sam posebno radila za svoju jako dragu prijateljicu Irenu i nadam se da će joj se svidjeti. 

Ove slatkiši rađeni su na staklu i dorađeni zlatnom konturom. 



1 komentar: