Dobro došli, još bolje Vas našla!

Došli ste na moj blog koji je i dalje još na samom početku, te se nemojte čuditi učestalim promjenama. Ipak zahvalna sam Vam na posjetama i komentarima zato što mi puno znači kada aktivno sudjelujete u nekim mojim pokušajima, komentarima, kritikama.
Ako me slučajno nema neko vrijeme, ne brinite, ubijam se rekreacijom i čekam inspiraciju.
Želim Vam svako dobro!!!!

Pretraži ovaj blog

ponedjeljak, 30. srpnja 2012.

Kutije za nakit i poklone

U ovaj moj projekat uključio se je i moj suprug Drago, htio on to ili ne. Hoću reći dragovoljno i samostalno u miru stare šupe izrađuje drvene kutije kao pravi stolar.

 Mornarska kutijica je kartonska, rađena je novom tehnikom salveta je sljubljena na bijelom papiru, 80 gramskom pomoću tanke najlonske folije, peglana preko papira za pečenje, BEZ PARE.....  
Dugo mi je trebalo da skontam koja je najbolja temperatura na mojoj svemirskoj pegli. 

 Ova kutijica, crvena okrugla je kartonska i normalno napravljena je na tečaju kod Jasminke. 






Ostale su odrađene u home made stilu ovisno o salvetama. 
Salvete, akrilne boje, vrpce za ukrašavanje, ogledalca, antik paste, lak, konture crne, srebrne i svašta još nešto. 
Ali, to je to, ili A JE TO ZELIĆEVI!!!!

Nema komentara:

Objavi komentar