Dobro došli, još bolje Vas našla!

Došli ste na moj blog koji je i dalje još na samom početku, te se nemojte čuditi učestalim promjenama. Ipak zahvalna sam Vam na posjetama i komentarima zato što mi puno znači kada aktivno sudjelujete u nekim mojim pokušajima, komentarima, kritikama.
Ako me slučajno nema neko vrijeme, ne brinite, ubijam se rekreacijom i čekam inspiraciju.
Želim Vam svako dobro!!!!

Pretraži ovaj blog

nedjelja, 2. prosinca 2012.

Advent 2012. godine i pripreme za Božić

I prije adventa započela sam sa radovima namjenjenim za poklone, rođendana, Božića. Iako u velikoj strci sa vremenom, u zadnje vrijeme ne znam ni kada je sve to vrijeme prošlo da sam danas već postavila nove adventske vijenčiće.

Školske ploče naručene za poklone na žalost nisam slikala i već su otišle, ali posebni poklon izrađen za rođendan po želji Stele su Mace na platnu.



Za Stelu sam posebno još napravila i macu vješalicu




Stela je horoskopski strijelac, pa evo i jednog anđela za Sretan rođendan!!!!!

                                                                             
Anđeo srce za rođendan!!!!


A onda sam se bacila  na izradu Adventskih vjenaca. Ove godine evo nešto natur, skoro sve prirodno, cimet, začini za medenjake, kim, klinčići............ 


Ovaj narančanstveni je pravljen, postavljen u predsoblju, a budući da je ugodnog mirisa bakinih kolačića, postao je jedna ugodna dobrodošlica gostima koji navrate.!!!!


Ovaj vinsko crveni rađen je uz veliku pomoć moga supruga Drage koji je postavio, napravio i pripremio drveni stalak za svijeće. Ma sve je bolji majstor i dizajner.!!!!! :)   To je za sada to, u pripremi su svijećnjaci, kugle i sve pripreme za bor, a do tada sretne pripreme za Sretne Blagdane! 












3 komentara:

  1. Opet oduševljena Vašom kreativnošću i umijećem! Hvala za sve što ste do sada za mene napravili!!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Mislim da bi trebali prestat Steli radit poklone, u svakom postu je nesto za nju! Stvarno je previse! :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Mislim da bi trebali prestat Steli radit poklone, u svakom postu je nesto za nju! Stvarno je previse! :-)

    OdgovoriIzbriši