Dobro došli, još bolje Vas našla!

Došli ste na moj blog koji je i dalje još na samom početku, te se nemojte čuditi učestalim promjenama. Ipak zahvalna sam Vam na posjetama i komentarima zato što mi puno znači kada aktivno sudjelujete u nekim mojim pokušajima, komentarima, kritikama.
Ako me slučajno nema neko vrijeme, ne brinite, ubijam se rekreacijom i čekam inspiraciju.
Želim Vam svako dobro!!!!

Pretraži ovaj blog

subota, 13. listopada 2012.

Nešto završeno

Kod kuće sam, radne dane provodim uglavnom kod liječnika. Ništa ozbiljno samo se sve nakupilo, odlazak za naočale, redovni pregledi itd....., ali zato vrijeme poslije podne koristim za završetak nećega već davno započetog. 

Mami sam obećala školsku ploču NE ZABORAVI me!!!! Budući da će je postaviti na vrata kuhinje, izabrala sam kuhinjski dizajn. 


A onda konji u trku i konji na tamnoj podlozi!!!!


Ne znam koliko je ovo uspješno, ali isprobavala sam country paiting. 
Malo nostalgije, četiri generacije ženica iz moje porodice u srcu!!!!
I na kraju more :) :):):):):)
Toliko do novih ideja!!!!! Pozdrav !

Nema komentara:

Objavi komentar