Dobro došli, još bolje Vas našla!

Došli ste na moj blog koji je i dalje još na samom početku, te se nemojte čuditi učestalim promjenama. Ipak zahvalna sam Vam na posjetama i komentarima zato što mi puno znači kada aktivno sudjelujete u nekim mojim pokušajima, komentarima, kritikama.
Ako me slučajno nema neko vrijeme, ne brinite, ubijam se rekreacijom i čekam inspiraciju.
Želim Vam svako dobro!!!!

Pretraži ovaj blog

srijeda, 31. listopada 2012.

Hallowen home party

 HALLOWEN HOME PARTY:):):):)
 
Za Hallowen home party Mo i ja smo krenule još par dana prije. Prvo smo nabavile bundeve, smislile i nacrtale što smo htjele i onda u pomoć zvale našeg meštra Dragu Zelića. Evo kako je to kod nas izgledalo!

 













Pa kada se već to sve tako kod nas zahuktalo, odlučile smo napraviti slanu pitu od bundeve i muffine od bundeve naravno. 
Najteži dio je bilo izdubiti i očistiti bundevu ali ovu butter nut. Monika je dala ovdje veliki doprinos



 Za slanu pitu bunedva se pirja sa sitno nasjeckani crveni luk, a za muffine bundeva se kuha u vodi samo toliko da ga prekrije. Pirjanje i kuhanje traje dok sva voda ne ishlapi.

Kad voda ishlapi za slanu pitu se dodaje feta sir, na manje komadiće i jedno razmućeno jaje, malo peršina

 Za muffine se ispasira skuhana bundeva i miješaju se mokri sastojci, rastopljeni maslac, razmučeno jaje s prstohvat sli, pire od bundeve, sok od jednog limuna i koricu.


U suhe sastojke ide brašno, prašak za pecivo, šećer, cimet, klinčić, vanili šećer 










Sjedinjeni sastojci i sve u kalup pa na pečenje.



 
 Za slanu pitu pravi se prhko tjesto i peči u rerni. 

Evo gotovo je.


 A evo i muffina












I gotove bundeve by Zelić!





Nema komentara:

Objavi komentar